Kalam Hikmah....

Hidup seperti pohon kayu yang lebat buahnya, tumbuh di tepi jalan, dilempar orang dengan batu, tetap dibalas dengan buah.

- Abu Bakar As-Siddiq







Rabu, 18 Mei 2011

PROGRAM BIMBINGAN PMR 2011

Alhamdulillah...syukur kepada Allah S.W.T. kerana dengan izin dan rahmat-Nya, pada petang ini dapat dilaksanakan program bimbingan PMR di sekolahku.  Sememangnya program seumpama ini diadakan setiap tahun bagi memberikan pendedahan, bimbingan dan tunjuk ajar dengan lebih berkesan dan jitu kepada calon-calon PMR.  Segala usaha yang dijalankan oleh guru-guru amat baik untuk meningkatkan prestasi akademik dalam kalangan pelajar yang akan menduduki peperiksaan PMR pada tahun ini.

Semoga para pelajar calon PMR di sekolahku pada tahun ini dapat membuat persediaan dengan lebih mantap agar dapat memperoleh keputusan yang cemerlang kelak.  Itulah harapan kami para guru.Sesungguhnya, kerjasama yang erat dan baik antara guru dan para pelajar  akan memudahkan proses pemahaman yang baik dalam penyampaian pengajaran oleh guru.  Semoga usaha para guru dan para pelajar dapat membuahkan kejayaan dalam pencapaian PMR pada tahun ini. Syabas buat rakan-rakan guruku...usahamu disanjung tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan